Cokro

Tepangaken kawulo saking tlatah jowo ingkang bade ngaturaken sedoyo perkawis ndamel boso jawi. Sak derengipun keparengo kawulo matur bilih meniko hamung tata cara ngendikan utawi carito mawa boso jawi adedasar nopo ingkang kawulo mangertosi. Artosipun menopo ingkang bade kawulo haturaken mboten saget damel paugeran bibinau boso jawi, amergi kawulo piyambak taksih belajar boso jawi. Kirang langkungipun nyuwun ngapunten ingkang sak katahe kerso'o paring pitedah menawi wonten saru siku anggenipun kawulo matur.

Perkenalkan, saya dari jawa yang berniat berbagi dalam banyak hal untuk ikut serta melestarikan budaya jawa. Namun demikian, saya sadar bahwa apa yang saya ketahui masih sangat sedikit, besar kemungkinan akan terdapat banyak kesalahan. Ini semua hanyalah proses pembelajaran khususnya untuk saya pribadi dalam memahami serta melestarikan budaya jawa yang merupaka warisan para leluhur saya.

Akhir kata, saya sangat mengharap adanya masukan-masukan serta saran yang membangun dari pengunjung semua agar keberadaan blog ini membawa manfaat bagi siapa saja yang peduli terhadap pelestarian budaya jawa.

Maturnuwun...!

0 Komentar : | Urun rembuk

0 Comments:

Posting Komentar

<< Depan

Tulisan anyar

                Copyright © 2008 powered by Blogger