Nguri-nguri boso Jawi

Ora duwe maksud nggurui opo maneh minteri marang liyan, hamung kepingin melok nguri-nguri boso jowo sing soyo suwe tansoyo entek kelindes rejo rejaning jaman. Boso jowo kabudayan adi luhung tinggalane embah-mbah mestine kudu dilestarekni mrih rahayu tumprap kabudayan tlatah jowo. Mulo soko kuwi titik mowo titik nulis gawe boso jowo mugo-mugo iso nambahi cacah nuju lestarine boso jowo.

Sama sekali tidak ada niat untuk menggurui apalagi sok pinter terhadap orang lain, semua ini hanyalah upaya saya untuk ikut serta melestarikan budaya jawa khususnya bahasa jawa serta beberapa hal yang berkenaan dengan adat jawa. Untuk itu sedikit demi sedikit nantinya saya akan berbagi berdasar apa yang saya ketahui kepada pengunjung yang budiman. Tentu saja semua tergantung situasi dan kondisi saya pribadi disela-sela aktifitas sehari-hari saya di rumah.



0 Komentar : | Urun rembuk

0 Comments:

Posting Komentar

<< Depan

Tulisan anyar

                Copyright © 2008 powered by Blogger